مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از تدارک حدود ۶۸۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم این استان در روز عید سعید فطر خبر داد.

 آقای طاهری گفت: این تعداد پایگاه در اماکن برپایی نماز عید سعید فطر و تعدادی نیز بصورت سیار زکات فطریه مردم را جمع آوری خواهند کرد.

او گفت: دبیرخانه شورای زکات استان در تمامی مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در سطح استان با آرم این شورا اقدام به راه اندازی پایگاه کرده است و دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده دریافت فطریه نمازگزاران گرامی در سراسر استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام و دبیر شورای زکات استان گفت: این نهاد با مشارکت شورای زکات استان همه ساله در روز عید سعید فطر با برنامه ریزی و تعامل با دیگر دستگاه‌های عضو ستاد زکات تمهیدات و بستر لازم برای جمع آوری فطریه مردم روزه دار استان را فراهم می‌کند.

طاهری با عنوان اینکه هدفمند شدن جمع آوری فطریه از برنامه‌های شورای زکات استان است، گفت: در این زمینه پایگاه‌های دبیرخانه شورای زکات و صندوق‌هایی که با آرم دبیرخانه شورای زکات مشخص شده اند، علاوه بر مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در برخی مکان‌های دیگر نیز که در آنجا نماز برگزار نمی‌شود، مستقر خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خبر
۱۲:۰۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای جمع کردن پول فورآ عمل میکنند وپای کارند اما رفاه اجتماعی باید قانون پیداکنن تقدیم مجلس بشه تا نوبت بگیرند شور بزارن وووووو دروغ .......