معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران خراسان رضوی گفت: مشهد برای میزبانی از زائران عید فطر در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان طی هفته گذشته تشکیل و در محور‌های مهم اسکان و حمل و نقل، با تاکید بر موضوع بازگشت زائران، تصمیم گیری شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران خراسان رضوی گفت: اطلاع رسانی در سطح ملی به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران نیز در حال انجام است ضمن این که خدمات شهری و از جمله پارکینگ برای رفاه زائران نیز همانند نوروز فراهم است.

او گفت: کمیته اسکان با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای کلانشهر مشهد بیش از ۲۵۰ هزار نفر - شب اقامت اعم از دائم و موقت را پیش‌بینی کرده است.

گنابادی نژاد گفت: مسئولیت محوری ارائه خدمات و میزبانی در مشهد برعهده فرماندار این شهرستان و سایر دستگاه‌های متولی در این کلانشهر است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران خراسان رضوی گفت: امروز هم جلسه ویژه‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی در خصوص آخرین هماهنگی‌ها برای میزبانی از زائران در تعطیلات پیش رو برگزار می‌شود ضمن این که باید در نظر داشت که با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، امکان اقامت و اسکان مسافران در فضای باز نیست و از این رو هماهنگی‌ها برای هدایت مسافران به مجموعه‌های سرپوشیده انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.