امام جمعه کاشان در سومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر درباره شیطنت و دروغ پردازی یک رسانه معاند توضیح داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خصوص برداشت اشتباه و دروغ پردازی یکی از رسانه های معاند و ضدانقلاب از صحبت هایش درباره عقد دختر و پسر جوان در کوهنوردی توسط مقام معظم رهبری، گفت: این رسانه معاند با تحریف صحبت های بنده گفته بود که «نماینده رهبری در کاشان می گوید خامنه ای دختر و پسری را در کوه عقد کرد»، در حالی که چنین نبود و بنده عرض کردم «مقام معظم رهبری در کوهنوردی با ۲۰ دقیقه صحبت کردن با دختر و پسری که با هم دوست بودند، به آنها فرمود با کسب رضایت پدر و مادرتان بیایید دفترم تا شما را به عقد هم در بیاورم که معظم له پس از حضور والدین دختر و پسر در دفترش و اعلام رضایت رضایت آنها، این دختر و پسر را به عقد هم در آورد.»

او این موضوع را شامگاه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان عنوان کرد و گفت: ۸۰ درصد مشکلات امر به معروف و نهی ازمنکر در نحوه ارشاد است. بر اساس دیدگاه آیت الله شهید مرتضی مطهری ارشاد باید با زبان نرم باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان می گوید: مسئولان دانشگاه ها در اجرای امر به معروف و نهی از منکر بایستی از پرفسور حسابی الگوبرداری کنند. مسئولان دانشگاه ها و ادارات کشورمان می توانند همانند پرفسور حسابی که در زمان طاغوت اجازه نداد پزشک و کادر درمان بی حجاب زن در بیمارستانی که ساخته بود حضور پیدا کنند، به وظیفه خود عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.