مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: اولین کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی کشور، چهارم خرداد امسال در مصلای نماز جمعه شهر قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسین علیی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی اظهار کرد: اولین کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی کشور، چهارم خرداد ماه امسال در مصلای نماز جمعه شهر قم برگزار خواهد شد.

او می گوید:  شهدای روحانی در همه عرصه‌های سخت همچون دفاع مقدس، جنگ‌های اعتقادی و مبارزه با طاغوت روحانیت در خط اول بودند و در جنگ اعتقادی اسلام ناب با عقاید تکفیری نقش و حضور موثری داشتند که برای تبیین این جایگاه‌های مهم و رسالت روحانیت این کنگره برگزار خواهد شد.

او می گوید: حضور گسترده و تاثیرگذار روحانیت در میدان‌های جهاد و مبارزه مسئله‌ای بسیار مهم بوده که باید در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام حسین علیی گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی برنامه ویژه‌ای در استان همدان برگزار می‌شود،  و امسال این کنگره در همدان برگزار نخواهد شد بنابراین با توجه به اینکه دومین کنگره بزرگداشت شهدای همدان سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، یکی از ابعاد برگزاری این مراسم شهدای روحانی خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: امسال ویژه برنامه‌هایی در راستای بزرگداشت شهدای روحانی در همدان برگزار خواهد شد، و از خانواده‌های ۹۱ شهید روحانی استان تجلیل می شود.

او می گوید: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ خرداد و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در تمام شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت کنگره شهدای روحانی در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار