سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت:سیستم سرمایشی جدید و تهویه هوای بیمارستان امام علی چابهار به‌زودی نصب و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

موحد  گفت:قریب به ۷ سال بود که سیستم سرمایشی و تهویه هوای بیمارستان ازکارافتاده و از مدار خارج‌شده بود که معضل بزرگی برای بیماران و کارکنان ایجاد کرده بود.

او گفت: با پیگیری‌های انجام شده هم‌اکنون ۶ دستگاه چیلر به همراه هواساز مخصوص با ظرفیت‌های متفاوت به‌زودی در بیمارستان نصب و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که تمامی بخش‌های بستری و اداری را پوشش می‌دهد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت:سیستم سرمایش و هواساز جدید با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری‌شده است که دارای فیلتر‌های مخصوص جهت ایجاد هوای پاکیزه و سالم و همچنین پیشگیری از انتشار عفونت، گردوغبار، ذرات ویروسی و ... در داخل بخش‌ها جلوگیری می‌کند.

او گفت: پیش‌تر تأمین سرمایش بیمارستان با نصب کولر و اسپیلت در قسمت‌های مختلف انجام می‌گرفت که علاوه بر استاندارد نبودن، نارضایتی شهروندان عزیز را نیز در پی داشت که خوشبختانه با بهره‌برداری از سیستم جدید سرمایشی، هوای مطلوب و پاکیزه در بیمارستان جریان پیدا خواهد کرد و از مصرف بی‌رویه برق نیز جلوگیری خواهد شد.

موحد  گفت:ایجاد زیرساخت‌های لازم از قبیل کانال‌کشی ولوله کشی به کلیه بخش‌های بیمارستان در حال انجام است و به‌زودی سیستم جدید سرمایشی بیمارستان در مدار قرار خواهد گرفت.

به گفته او برای حل مشکلات و معضلات حوزه بهداشت و درمان می‌بایست اقدامات ریشه‌ای انجام گیرد تا رضایت و خوشنودی مردم منطقه را به همراه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.