حجت‌الاسلام رئیسی گفت: دولت از انتقادات استقبال می‌کند و در مقابل انتظار دارد منتقدان منصفانه عمل کرده و راهکار نیز ارائه بدهند.

رئیس‌جمهور در نشست هم‌اندیشی با فعالان سیاسی گفت: همواره از انتقاد استقبال کرده‌ام، اما ادعا این است که در انتخابات سال ۹۶ مورد سنگین‌ترین موج انتقادات و هجمه‌ها قرار گرفتم، اما از هیچ‌کس شکایتی نکردم.

به گفته او، «دغدغه‌مندان به طرح نظرات دلسوزانه خود ادامه دهند، دولت حتما به این نظرات توجه خواهد کرد.»

آقای رئیسی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دولت هیچ راهکار ناظر به رفع مشکلات اقتصادی در کشور را نادیده نگرفته است و هر اقدام یا برنامه‌ای که می‌توانسته کمکی به حل مشکلات بکند، دنبال شده است.

رئیس‌ دولت سیزدهم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به امید ایجاد شده در میان مردم اشاره کرد و گفت: امید مردم نسبت به اصلاح امور به شکل قابل توجهی افزایش یافته و این سرمایه ارزشمندی است که باید آن را پاسداشت.

او معتقد است که پاسداشت این سرمایه ارزشمند این است که مردم در عمل اصلاح امور را ببیند و احساس کنند که گره‌ها در حال گشوده شدن است.

رئیس جمهور در پایان سخنان خود با تشکر از نظرات و دیدگاه‌های مطرح شده از سوی حاضران، گفت: از همه شما درخواست می‌کنم که حتما با همین دلسوزی و دغدغه‌مندی به طرح دیدگاه‌های خود ادامه دهید و به شما قول می‌دهم که دولت حتما از نظرات شما استفاده خواهد کرد.

دولت از انتقادات استقبال می‌کند و انتظار دارد منتقدان راهکار ارائه دهند

پیش از سخنان رئیس جمهور ۱۷ نفر از فعالان سیاسی حاضر در سخنانی به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره مشکلات کشور و عملکرد دولت پرداختند.

لزوم توجه جدی به کاهش اعتماد عمومی در کشور، ایجاد ثبات در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، پیگیری دولت برای اجرای صحیح و کامل قانون اساسی، چاره‌اندیشی برای گرانی کالا‌ها و خدمات، لزوم اصلاح ریل سیاست‌گذاری‌های اقتصادی کلان، تسریع در تعیین تکلیف انتصابات در دستگاه اجرایی، تلاش برای دیده شدن آثار گشایش‌های اقتصادی در زندگی مردم، ارتقای سهم و نقش اجتماعی زنان، قدردانی از دولت بابت حذف تشریفات زاید، لزوم ارائه برنامه روشن برای حل مسائل اقتصادی، لزوم ایجاد هماهنگی در عرصه فرهنگی، تشکیل اتاق فکر متشکل از افراد باتجربه، توجه به اقتضائات حکمرانی در دوران حاکمیت فضای مجازی و توجه به نقش و سهم فساد نظام بانکی در رشد نقدینگی و ایجاد تورم از جمله محور‌های مطرح شده در این نشست بودند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
لطفا به من کارمند صاحب مرده بگید چگونه با افزایش 10%حقوق،مخارج زندگی که با سطح تورم بالا رفته رو با دریافتی از محل حقوق پرداختی شما تنظیم بکنیم به هزار روش و زبان پیام دادم .یکی جواب مارو بده . آیا نقاشی هست که بتونه شرمندگی پدری رو در مقابل درخواست کم بچه اش نقاشی کنه ،یا شاعری که بتونه این درد رو به شنونده منتقل کنه چرا هنرمندان نقاش ما فقط از نماز ومسجد نقاشی میکنن وجایزه میگیرند و چرا در شعر شعرا در محضر رهبر خالی از بحث سفره باز بدون نان خبری نیست . ابوذر گفته که عجبم از مردمی که شمشیر آویخته به دیوار در منزل دارند ولی خبری از نان درون سفره شان نیست.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
من تا الان به این نتیجه رسیدم که شما هم مثل قبلی ها بیشتر شعار میدید . اکثر تغییرات انجام شده در سطح مدیران رده های مختلف ، نیرو های مدیر،دلسوز و جهادی نبودند و بخاطر همین هم تغییرات محسوسی به نفع مردم و جامعه صورت نگرفته است. قبلا تو اداراتی که من می شناسم پارتی بازی،باند بازی ، رابطه بازی بود و الان هم علی الرغم تغییر همان سبک و سیاق در جریان است . چرا؟؟؟ رای مردم این همه بی ارزش است.شایسته سالاری کجا رفته؟ همین که کشور ما علی الرغم این همه پتانسیل های عالی با مشکلات عدیده دست به گریبان است. و تا زمانی که رانت،باند بازی،رابطه بازی ،رابطه گزینی بجای شایسته گزینی حاکم باشد وضع بهتر که نمیشه بدتر هم میشه.
Germany
7891
۲۱:۰۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تاجر را از تاجر نما مشخص کنید. بازاری را از بازاری نما مشخص کنید. دو جمله را باز تعریف کنید: الکاسب حبیب الله--الکاسب فی امان الله. خریدار گرسنه فقیر را از محتکر مشخص کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
دروغ نگو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما اگه واقعا از انتقادات استقبال میکنید و به پیشنهادات خوب عمل میکنی // خصوصی سازی را باعث بیکاری قشر ضعیف و مستضعف جامعه شده // باعث فساد و رانت در جامعه شده را بردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
بهترین راهکار سکوت و عدم وعده دروغ هست شما بیا بشین جای ما مردم ببین یکی این همه دروغ در یکسال می گفت چه میکردی هر دروغ نمک روی زخم باز شده مردم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
راهکارها رو منتقدان بدن پست و مقام و پاداش رو مسئولین بگیرن
آخرین اخبار