زارعی کوشا گفت: یکی از وظایف اصلی شورا‌ها انتخاب شهرداران و دهیاران است که در روند عمران و آبادی شهر‌ها و روستا‌ها بیشترین و تاثیرگذارترین نقش را دارد.

استاندار کردستان در نشست با نمایندگان شورا‌های اسلامی شهر و روستا استان گفت:دولت نگاه ویژه  برای حل مشکلات استان دارد و در این راستا اعتبار لازم برای تامین آب استان تخصیص داده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اسماعیل زارعی کوشا از تخصیص کامل اعتبار لازم برای سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج خبر داد و گفت: این طرح در سه شیفت کاری در حال انجام است تا در کمترین فرصت زمانی بهره برداری شود.

او می گوید: سرمایه گذاری یکی دیگر از مهمترین فعالیت‌های استان است و سفر‌های شهرستانی بعد از ماه مبارک رمضان با قوت ادامه می‌یابد تاظرفیت‌های ویژه سرمایه گذاری شناسایی شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کردستان هم به فعالیت ۳۳ شورای شهر در استان اشاره کرد و گفت: ۲۷ درصد شورا‌ها داری سابقه عضویت در شورا‌های قبلی و ۷۳ درصد جدید هستند.

اسدی گفت: بودجه مصوب شهرداری‌های استان ۲ هزار و ۱۷ میلیارد تومان است که با این رقم سرانه هر شهروند کردستانی به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کردستان هم در این جلسه گفت: یک هزار و ۲۰۰ روستای استان دارای دهیاری هستند و تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار صاحب دهیاری می‌شوند.

راغب الفت گفت: سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات مناطق محروم اختصاص پیدا کرد.

در این جلسه به نمایندگی از هر شهر و روستا یک نفر از اعضای شورا مشکلات و موانع محل فعالیت خود را مطرح کردند.

برچسب ها: شورا ، مطالبات مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.