آثار نخستین جشنواره «قصه‌های شهر گل و گلاب» در حال داوری است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از انتخاب داوران نخستین جشنواره قصه‌گویی «قصه‌های شهر گل و گلاب» و داوری آثار خبر داد.

نخستین جشنواره قصه‌گویی «قصه‌های شهر گل و گلاب» ویژه کودکان پنج تا ۱۲ سال، نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و مادران قصه‌گو از ۲۸ بهمن سال گذشته به اهتمام فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان آغاز به کار کرده است.

محمدحسین واحدیان گفت: شرکت کنندگان جشنواره قصه‌گویی «قصه‌های شهر گل و گلاب» در مورد آشنایی با هویت کاشان (اماکن و شخصیت‌های مهم و تاریخی)، اخلاق و فرهنگ شهروندی (پسماند، بازیافت، ایمنی و آتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک، سد معبر، پارک‌ها و فضای سبز)، قرآن و نهج البلاغه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او می‌گوید: جشنواره «قصه‌های شهر گل و گلاب» در بخش‌های صحنه‌ای، پادکست، قصه سازی و بخش جنبی اجرا می‌شود.

به گفته او، وحید خسروی و زهره پریرخ ۲ داوری هستند که آثار راه یافته به بخش قصه نویسی و قصه گویی را مورد بررسی قرار می‌دهند تا از میان آثار رسیده، برترین آثار را معرفی کنند.

وحید خسروی کارشناس هنر‌های نمایشی و مدرس قصه گویی متولد سال ۱۳۶۲ کرمانشاه است و در زمینه نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و عروسک گردانی فعالیت دارد و در جشنواره‌های بین المللی و ملی متعددی حضور داشته است که آثار بخش قصه‌گویی را داوری می‌کند.  

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: کار داوری آثار بخش قصه نویسی را زهره پریرخ نویسنده ایرانی کتاب‌های کودک و نوجوان و تصویرگر کتاب‌های کودک انجام می‌دهد.

زهره پریرخ نویسنده ایرانی متولد خراسان رضوی، شهر سرخس و دارای آثار متعدد است.

شرکت کنندگان جشنواره می‎‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند برگزاری جشنواره و اعلام نتایج با شماره تلفن‌های ۵۵۳۱۲۵۰۰ و ۰۹۰۳۵۷۷۳۷۸۵ و یا صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی به نشانی www.instagram.com/feyzkashan در ارتباط باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.