مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۱۹۳ هزار و ۴۲۶ پُرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

قباد مبشری گفت: این تعداد شامل ۱۶۶ هزار و ۵۱۶ پُرس غذای گرم و ۲۶ هزار و ۹۱۰ پُرس  افطاری ساده بوده است. 

او می گوید: تهیه این تعداد غذای گرم و افطاری ساده برای توزیع بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد به همت تعدادی از نیکوکاران بومی و غیربومی انجام شده است.  

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، به منظور پخت غذای گرم برای توزیع بین نیازمندان استان در ماه رمضان  امسال ۱۷۴ آشپزخانه مهدوی در این استان راه اندازی شده است. 

مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال پیاپی است که اقدام به راه اندازی آشپزخانه های مهدوی در این استان می کند. 

او می گوید: گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری با استفاده از ظرفیت معنوی ماه رمضان برای کمک به نیازمندان و افراد و خانواده ‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از جمله برنامه های این نهاد حمایتی است. 

به گفته مبشری، ۱۱ هزار و ۵۹۰ بسته غذایی نیز از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است. 

او می گوید: به منظور توزیع غذای گرم، افطاری ساده و بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۰۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال از سوی نیکوکاران بومی و غیربومی هزینه شده است. 

۴۷ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیت ۱۱۳ هزار و ۴۸۵ تن زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.