جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع)، خدمت سربازی را بهترین فرصت برای خودسازی و فرا گرفتن فن و حرفه و کار متناسب با دانش هر سرباز دانست و گفت: با ارتباط با اداره فنی حرفه‌ای به زودی زمینه اشتغال سربازان نیز فراهم خواهد شد.

سرگرد حسین مباشری در ضیافت افطاری سربازان گفت: سرباز به عنوان نیروی خط مقدم و مبارزه با دشمن، نیروی صف اول برای پیشرفت کشور در طول تاریخ مورد توجه بوده است، بسیاری از بزرگان عرصه جهاد و مقاومت سرباز بودن را بالاترین افتخار می‌دانند.

جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز به جمله بسیار زیبای سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر این که وصیت کرده بود که روی سنگ قبرش بنویسند سرباز قاسم سلیمانی اشاره و گفت: مقام و منزلت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از لحاظ درجه و رتبه نظامی بالاترین مقام است به گونه‌ای که مقام معظم رهبری نشان ذوالفقار را به وی اعطا می‌کند، اما شهید بزرگوار مقام سرباز را از درجات نظامی خود بالاتر می‌بیند.

او به جایگاه و عظمت سرباز از نگاه حضرت علی (ع) در نامه‌ها و روایات مختلف اشاره و گفت: توجه به مشکلات مالی سربازان در دستور کار فرماندهی، این ناحیه قرار دارد و بزودی با ارتباط مستمر با اداره فنی و حرفه ای، مهارت آموزی، سربازان آغاز خواهد شد.

جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: پس از مهارت آموزی سربازان و کسب، مهارت لازم هریک از سربازان جهت وام خود اشتغالی به مبلغ یکصد میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با درصد سود کم به بانک‌ها معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۸:۲۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
مشتی همین که تو این کشور زنده ایم ینی از مرتاضای هندی خودساخته تریم ، شما نمیخاد فکر خودسازی ما باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سربازی برای خودروسازی است صنعت خودروسازی چون برای سربازیست اینگونه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه خدمت سربازی بهترین فرصت خودسازیه، پس چرا برای کسایی که کارت فعال بسیج رو دارن (نه اینکه فعالیتی داشته باشن) معافیت میدید؟
Iran (Islamic Republic of)
Mhg
۲۱:۱۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سربازی فقط روش جیم زدن و حقه بازی رو نشون آدم میده!
United States of America
اگه راست میگی و شرف داری ثبت کن
۱۳:۴۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما نمی‌خواهیم خودسازی کنیم کیو باید ببینیم!!!زندگی 4 میلیون نفر رو اسیر تباه کردین و اون هایی هم که سربازی هستن رو به بیگاری گرفتین.سربازان نیازی به حرفه آموزی از شما توی پادگان ندارن چون توی مدارس رفتن یاد گرفتن.
Iran (Islamic Republic of)
K
۱۲:۰۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یک کلام هم از مادر عروس.