رقابت های جشنواره قرآنی مهاجر پایان یافت

مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی مهاجر در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

حجت الاسلام عادل فریحی ،معاون فرهنگی اجتماعی منطقه‌ی آزاد اروند گفت: مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی مهاجر که از ابتدای ماه رمضان، در ۲ بخش خواهران و برادران آغاز به کار کرده بود برگزار شد.

این رقابت ها که با حضور ۲۲۰ شرکت کننده از آبادان و خرمشهر در بخش مسابقات قرآنی در ۱۱ رشته‌ و همه رده های سنی برگزار شده بود با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

این جشنواره قرآنی برای اولین به عنوان یادبود شهدای منا در منطقه آزاد اروند برگزار شده بود.

مسئولان اروندی سوار برخودروهای لوکس

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی‌فرد ، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان نیز در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت : در شرایطی که رئیس جمهور نیز از خودروی ایرانی استفاده می کند مسئولان منطقه آزاد اروند به بهانه های واهی سوار بر خودروهای خارجی هستند که شایسته مدیران انقلابی نیست.

او از صرف میلیاردها تومان برای احداث ساختمان فعلی منطقه آزاد اروند و ساخت دروازه های ورودی آبادان گلایه کرد و گفت: این اعتبارها به جای آنکه برای اولویت مردم تکمیل بیمارستان تخصصی قلب خرمشهر به‌عنوان مرکز توریسم درمانی مستقر در منطقه بود هزینه شود صرف این بناها شد در حالی که باید درآمد این سازمان صرف مردم ساکن منطقه شود.

به گفته این مسئول تغییر وضع موجود به نفع مردم باید ملموس و محسوس‌تر باشد و ساکنان منطقه آزاد اروند باید از ظرفیت این منطقه منتفع شوند چرا که مناطق مختلفی در آبادان و خرمشهر نیازمند توجه جدی هستند و مردم به دولتی انقلابی امیدوار هستند بنابراین تغییرات نباید نامحسوس و لاک پشتی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خصوص مخالفت خود برای فعال‌سازی بازارهای مرزی‌ و استفاده از ظرفیت بازار عراق گفت: مردم جنوب عراق همچون ما مسلمان و شیعه هستند باید وارد کشور شوند تا بازارها و کسب‌وکار اصناف ایرانی رونق بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به تاثیر مثبت ورود اتباع عراقی به منطقه آزاد اروند و افزیش فرصت‌های شغلی بر اوضاع معیشتی مردم اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.