مرسدس AMG C43 مدل سال 2023 از یک موتور چهار خطی هیبریدی استفاده می کند.

مرسدس AMG به تازگی یک کلاس C عملکرد محور را به نمایش گذاشته است. مرسدس AMG C۴۳، ۲۰۲۳ از سیستم چهار خطی توربوشارژ با موتور هیبریدی استفاده می‌کند که ۴۰۲ اسب بخار قدرت دارد و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود.

C۴۳ از موتور M۱۳۹، دو لیتری چهار خطی (که در مدل‌های CLA۴۵ و GLA۴۵ AMG ارائه شده)  نیرو می‌گیرد و دارای یک توربوشارژر با موتور الکتریکی است. موتور‌های هیبریدی ۱.۶ لیتری V-۶ توربوشارژ که توسط تیم فرمول ۱ مرسدس AMG استفاده می‌شود، از همین فناوری بهره می‌برند.

در C۴۳، موتور چهار سیلندر برای ۴۰۲ اسب بخار قدرت و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور مناسب است، با یک استارت ژنراتور ۴۸ ولتی تسمه محور می‌تواند ۱۳ اسب اضافی برای تقویت سریع اضافه کند. سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی همچنین موتور را در توربوشارژر تغذیه می‌کند و موتور/ژنراتور ۴۸ ولتی نیز می‌تواند انرژی را در صورت کاهش سرعت بازیابی کند و عملکرد استاپ-استارت را ارائه می‌دهد.

 مرسدس می‌گوید که C۴۳ در ۴.۶ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت 249 کیلومتر در ساعت در صورت تجهیز به چرخ‌های استاندارد ۱۸ اینچی به صورت الکترونیکی محدود می‌شود. ارتقاء به چرخ‌های اختیاری ۱۹ یا ۲۰ اینچی حداکثر سرعت را به 265 کیلومتر در ساعت افزایش می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار