فرمانده انتظامی ملایر از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها و دستگیری ۱۵ فرد مزاحم و توقیف ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد مزاحم در پارک‌ها، این طرح با تلاش ماموران در سطح تفرجگاه‌ها با هماهنگی دستگاه قضائی به اجرا درآمد.

او گفت: در همین ارتباط تعداد ۱۵ نفر فرد مزاحم دستگیر و تعداد هشت دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی متخلف متوقف و همچنین تعداد ۱۰۰ قلیان جمع آوری و هفت تیغه سلاح سرد از متهمان دستگیر شده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و از همه مهمتر تأمین آرامش و آسایش مردم، خط قرمز پلیس بوده و به همین منظور با هر نوع قانون شکنی در تفرجگاه‌ها قاطعانه برخورد می‌شود.

ساکی در ادامه از کشف دو کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: به منظور مبارزه جدی با بلای خانمان سوز مواد مخدر، با انجام کار اطلاعاتی موثر، مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر از حمل یک محموله مواد مخدر تریاک توسط یک توزیع کننده مواد بوسیله یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند.

او گفت: بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی، ماموران این خودرو را در محور مواصلاتی منتهی به شهر ملایر شناسایی و بلافاصله آن را متوقف کردند و طی بازرسی صورت گرفته از این خودرو مقدار دو کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و با تشکیل پرونده و توقیف خودرو، توزیع کننده مواد مخدر نیز به مراجع قضائی تحویل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.