مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: خیران مهابادی بعنوان شهر برتر کشور از طرف سازمان زندان‌های کشور انتخاب شده است.

مجتبی محمدی گفت: خیران شهرستان مهاباد با پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد ریال در طرح پویش «خاتم سلیمانی ویژه آزادی زندانیان بعنوان شهر برتر کشور از طرف سازمان زندان‌های کشور انتخاب شده است.

وی گفت: سال گذشته خیران نیک اندیش این شهرستان با اهدای بیشترین کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی و کشور به عنوان شهر نمونه و برتر انتخاب شد که این امر نشان دهنده مشارکت بالای خیران مهابادی در کار‌های خداپسندانه است.

محمدی گفت: پارسال ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد با همت خیران این شهرستان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون نیز ۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در زندان مهاباد حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند تا با مشارکت خیران بتوانند به آغوش گرم خانواده خود برگردند.

وی گفت: تاکنون ۶۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان در قالب جشن گلریزان ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های مختلف استان جمع آوری شده است.

محمدی گفت: هم اینک در آذربایجان غربی ۳۵۰ زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد و مالی برای آزادی از بند، چشم انتظار کمک‌های خیران و مردم نوعدوست استان هستند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: هر مبلغی که توسط خیّران در جشن‌های گلریزان جمع آوری شود، معادل آن نیز توسط ستاد دیه برای زندانیان جرایم غیر عمد آن شهرستان پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.