نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: هدف امام خمینی(ره) از تعیین روز قدس بیداری جهانی بود.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج گفت: امروز مردم به میدان آمدند و قدرت و شکوه اسلام را نشان دادند، درود بر شما و ننگ بر کشورهایی که دست دوستی به اسرائیل غاصب دادند.

او می گوید: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با درایت و دوراندیشی خود، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با عنوان روز جهانی قدس نام گذاری کردند تا ملت های مسلمان جهان با اتحاد از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.
 
به گفته امام جمعه یاسوج، امروز ترس سراسر وجود اسرائیل را فرا گرفته و تنها برای موجودیت خود تلاش می کنند و آنان می دانند که چند سال آینده خبری از اسرائیل نخواهد بود.
 
حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز ۱۱ اردیبهشت روز کارگر گفت: به دست همه کارگران بوسه می‌‌زنیم.
 
او می گوید: باید فرهنگ کار نهادینه شود برخی‌ها به بیکاری عادت کرده‌اند، درست است در قانون اساسی دولت باید بستر کار را فراهم کند اما کار دولتی محدود است و افرادی که پول و سرمایه دارند در ایجاد اشتغال باید پای کار بیایند.
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز معلم و با تاکید بر اینکه همه ما مدیون و مرهون زحمات معلمان گرانقدر هستیم گفت: آموزش و پرورش بایستی دغدغه تک تک آحاد جامعه باشد؛ زیرا با تعلیم و تربیتِ نیروی انسانی شایسته و کارآمد، توسعه، تعالی و پیشرفت کشور محقق می‌شود.
 
او در بخش دیگری از خطبه های امروز به موضوع مسئله حجاب اشاره کرد و با ابراز گلایه از رواج بدحجابی در جامعه و استانی با مردمان با غیرت و لرنشین گفت: برخی با بدحجابی عفت عمومی را مورد هدف قرار گرفته اند و فساد، فحشا و بی حجابی را رواج می دهند که رواج این بدعت از مردم استان بعید است.
 
آیت الله حسینی می گوید: برخی لباس های موجود در بازار در شان و منزلت زن ایرانی نیست؛ باید بدانیم این موضوع نقشه شوم دشمنان اسلام و ایران است.
 
امام جمعه یاسوج بر تشکیل گروه های امر به معروف و نهی از منکر و اقدامات عملی اعضای پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: همه پای کار بیایند و به فکر این شرایط باشند مبادا هر سال بگویم یاد سال قبل به خیر.
 
او با انتقاد از بی توجهی برخی خانواده ها در خصوص تربیت فرزندان می گوید: غربی ها در ترویج بی بند و باری و انحراف فرزندانمان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در این خصوص والدین باید هوشیار باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.