قناعت گفت: روز قدس یک راهپیمایی ساده نیست بلکه روز دمیدن خون تازه در رگ‌های مسلمانان است.

استاندار خراسان جنوبی ظهر جمعه در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در خراسان‌ جنوبی و پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: روز قدس از افتخارات جمهوری اسلامی و ملت ایران است، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی پای دفاع از مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم.

او گفت: آمریکا و استکبار جهانی در برهه‌ای از زمان فکر می‌کردند قدس به فراموشی سپرده شده است، اما ناگهان با پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس نشان داد که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است.

قناعت گفت: روز قدس استراتژی امام خمینی (ره) در زمینه دفاع از مردم مظلوم فلسطین بود و به نوعی پرده را از دیدگان کشور‌های خواب زده کنار زد.

نگاه ما به موضوع فلسطین عقیدتی و آرمانی است

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نگاه جمهوری اسلامی به موضوع فلسطین تنها یک نگاه سیاسی نیست بلکه یک نگاه آرمانی و عقیدتی است.

او گفت: روز جهانی قدس روز مقابله در برابر توطئه‌های صهیونیست بین الملل و نماد صف بندی حق در برابر باطل است.

قناعت گفت: بیش از ۶۰ سال است که تلاش می‌کنند فلسطین را از نقشی که در جهان دارد حذف کنند اما انقلاب اسلامی این نقشه را باطل و بی اثر کرده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: روز قدس را نباید یک راهپیمایی ساده دید بلکه خون تازه‌ای است که در رگ‌های مسلمانان جاری می‌شود؛ تلاش برای آزادی فلسطین در حقیقت جهاد در راه خدا است و نباید آن را به یک موضوع عربی - فلسطینی تقلیل داد.

مقاومت تنها راهکار نجات فلسطین

قناعت استاندار خراسان‌ جنوبی گفت: امروزه رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌کند که موجودیت جعلی او در حال فروپاشی است و اجماع سازی در میان جامعه فلسطینی درباره مقاومت به عنوان تنها راه نجات فلسطین بیش از هر زمان دیگری مطرح است.


بیشتر بخوانید


او گفت: هدف از مبارزه در برابر اسرائیل بازگشت تمام فلسطینی‌ها به سرزمین مادری‌شان و آزادسازی همه سرزمین‌های اشغال شده است و در این زمینه نباید به دولت‌های فریبکار غربی و مجامع وابسته به آن اعتماد کرد.

قناعت گفت: یکی از توطئه‌های استکبار جهانی راه اندازی جنگ‌های داخلی برای سرگرم کردن جبهه مقاومت است در حالی که بنا به گفته امام خمینی (ره) باید همه فریاد‌های خود را بر سر استکبار و آمریکا بکشیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: سیاست عمده آمریکا عادی‌سازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است که حضور در راهپیمایی روز قدس این توطئه آمریکا را خنثی کرد و موضوع فلسطین دوباره بر زبان‌ها جاری می‌شود.

او گفت: راهبرد ما این است که بعد از شکست رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین همه پرسی از همه اقوام و ادیان در آن سرزمین  انجام شود و در نهایت سرنوشت خود را تعیین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.