استاندار همدان گفت: مردم ولایتمدار و غیور همدان همیشه در صحنه های مختلف انقلاب و دفاع از مظلومان حضور پرشور و شعوری داشته اند.

علیرضا قاسمی فرزاد امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس شهر همدان گفت: محدودیت‌های کرونایی در ۲ سال گذشته مانع برگزاری بسیاری از برنامه‌ها و اقدامات استان به صورت حضوری شده بود که بعد از این وقفه طولانی بر همه ما حضور فعال و مشارکت در راهپیمایی روز قدس واجب است.

او گفت: فضای خوبی برای حضور حماسی و پر شور و شعور مردم همدان به وجود آمده و مردم به نحو احسن از این فرصت برای اعلام انزجار و نفرت خود از رژیم جعلی صهیونیست استفاده کردند.

استاندار همدان گفت: مردم ولایتمدار و غیور همدان همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته اند و امروز نیز به آرمان و خواسته بنیانگذار انقلاب لبیک گفته و روز قدس را به بهترین شکل اجرا کردند.

قاسمی فرزاد گفت: حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر بزرگداشت این روز، موجب ماندگاری مسئله فلسطین و قدس شریف برای همیشه در وجدان‌های بیدار مسلمانان و آزادگان جهان می‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و گسترده مردم روزه دار و مومن همدان در ۷۰ نقطه شهری و روستایی استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران آغاز شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.