رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: روز قدس نماد مبارزه با استکبار، ظلم و تجلی شکوه همدلی، وحدت و صدای یکرنگی و یکدلی برای دفاع از مظلوم است.

حجت الاسلام «سید محمدحسن فاضلیان»  در راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان گفت: با وحدت و اتحاد می‌توان دشمن را نابود کرد، با عنایت الهی امروز شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیست در برابر مقاومت زمین گیر شده و توانایی دست درازی به مناطق اسلامی را ندارد.

او گفت: روز قدس  روز تجلی اراده‌ها و مخالفت با رژیم صهیونیستی است، هم اکنون پیروز واقعی ملت فلسطین هستند که با مقاومت چندین ساله چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا نشان داده اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: روز قدس نشانگر وجود مخالفت همگانی و گسترده جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی است، پاسداشت روز قدس وظیفه همه مسلمانان و آزادی خواهان است.

حجت الاسلام فاضلیان گفت: مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیست برای حفظ امنیت کشور‌های اسلامی و دفاع از مظلوم تا استیفای حقوق ملت فلسطین ادامه دارد.

در این آیین که با حضور پرشکوه مردم روزه دار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در حال برگزاری است گروه سرود نوجوانان به اجرای برنامه پرداختند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار