استاندار لرستان گفت: مسلمانان باید نسبت به مسائل جهان اسلام احساس مسئولیت داشته باشند و امروز نیز مسئله مهم مسلمانان فلسطین است.

 فرهاد زیویار استاندار لرستان روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوشبختانه پس از حدود سه سال از شیوع ویروس منحوس کرونا امسال شرایطی فراهم شد تا مردم در فعالیت‌های اجتماعی و مباحث سیاسی حضور داشته باشند.

او اظهار داشت: روز قدس از ابتکارات امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که با توجه به اینکه مسلمان‌ها در ماه مبارک رمضان بخشی از فروعات دینی خود را انجام می‌دهند با حرکتی حکیمانه در صدد ایجاد احساس مسئولیت نسبت به مسایل جهان اسلام داشته باشند.

 استاندار لرستان ادامه داد: مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است که مکرر توسط امام راحل و مقام معظم رهبری مطرح شده است و این مسئله در سلسله جلسات سران کشور‌های عربی و آمریکا و اسرائیل حل نمی‌شود و در کف میدان و درنهضت مقاومت و با پشتوانه ظرفیت بین مسلمانان انجام خواهد شد.

زیویار عنوان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی بر رفع مشکلات مسلمانان توسط جهان اسلام و احساس مسوولیت نسبت به همدیگر تاکید داشتند.

راهپیمایی روز قدس در خرم آباد ساعت ۱۱ از میدان شهدا آغاز شد و به سمت پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر ادامه می‌یابد، سخنران این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین خواهد بود.

برچسب ها: استانداری ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.