مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: شهرداری‌ها روند صدور پروانه‌های ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن را تسریع کنند.

محمودرضا طالبان  در جلسه شورای مسکن شهرستان اقلید، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تسریع شود.

او گفت: هم اکنون ۲۴۰۰ هکتار زمین در فارس برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده و یکهزار و ۱۱۰ هکتار نیز در شهرهایی که زمین دولتی وجود نداشته با مالکین در دست توافق است.

طالبان به لزوم همکاری و کمک شهرداریها در راستای صدور پروانه‌های ساختمانی و دیگر موارد مربوط به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: نگاه ما به شهرداریها یک نگاه همکاری و کمک است و به هیچ وجه نگاه رقابتی نداریم.

شهرام منصوری، فرماندار شهرستان اقلید نیز در این جلسه گفت: با تلاش و کوشش اداره کل راه و شهرسازی و همکاری و همدلی سایر دستگاهها در بحث اجرای نهضت ملی مسکن هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد و شهرستان اقلید جزء اولین شهرستانهایی در استان فارس است که زمین نهضت ملی مسکن در آن تامین شده است .

گفتنی است، در این سفر یک روزه مدیرکل را ه و شهرسازی فارس از پروژه‌های آغاز عملیات آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در شهر دژکرد و آغاز عملیات آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن شهر اقلید و همچنین پروژه‌های راهسازی شهرستان و بخشی از آزادراه شیراز- اصفهان بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار