بیانیه مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت روز جهانی قدس به برخی شهر‌های خط مقاومت جهان اسلام ارسال شده‌است.

رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، هدف از ارسال این بیانیه را رساندن پیام مردم آگاه، انقلابی و همیشه در صحنه شیراز دیار سومین حرم اهل بیت (ع) در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با آحاد مردم ایران اسلامی و جهان اسلام و مقاومت دانست.

سید احسان اصنافی شهردار و مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز طی بیانیه مشترکی با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس گفته بودند: روز قدس یادآور تصمیم هوشمندانه و از ابتکارات بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی برای حمایت از مظلومان عالم به‌ویژه فلسطین مظلوم و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز همچنین با گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام و امت اسلام را به دفاع از مسأله فلسطین فراخواند تا بیان کند، قدس محور اصلی امت اسلام است و شاهد هستیم امروز ملت‌های مختلف این روز بزرگ را گرامی می‌دارند.

جاویدی گفت: معتقدیم که قدس محور و مرکزیت جهان اسلام است و نباید نسبت به هتک حرمت به آن بی تفاوت بود؛ اما از سویی توجه به این محور اصلی نباید ما را از محور‌های دیگر جهان اسلام غافل کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: امروز مقاومت زنده است، امروز شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی از داخل و خارج هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر مردم شریف شیراز که در راهپیمایی روز قدس شرکت میکنن
آخرین اخبار