شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، مسیر‌های اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، راهپیمایی مردم همیشه در صحنه تبریز فردا از ۵ مسیر ذیل برگزار خواهد شد:
مسیر شماره ۱: چهارراه شهید بهشتی (منصور) - میدان ساعت – مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره)
مسیر شماره ۲: خیابان ارتش جنوبی- چهارراه باغشمال- میدان ساعت – مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره)
مسیر شماره ۳: پل قاری- میدان دانشسرا – میدان ساعت- مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره)
مسیر شماره ۴: خیابان شریعتی-چهارراه ۱۷شهریور- چهارراه شریعتی – مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره)
مسیر شماره ۵: میدان قونقا - میدان فجر – چهارراه شریعتی- مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره)

در این اطلاعیه آمده است: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مردم شهیدپرور تبریز از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه نهم اردیبهشت ماه از مساجد و محلات از طریق مسیر‌های اعلام شده به طرف مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز شروع و در ساعت ۱۱:۳۰ با تجمع در سه راهی مصلی و مقابل جایگاه مراسم، به سمت میعادگاه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اهالی غیرتمند و متدین و روزه دار آذربایجان شرقی دعوت شده است در خیزش عظیم اولین راهپیمایی روز جهانی قدس در قرن جدید همگام با سایرهموطنان در حمایت از آرمان قدس شریف، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم صهیونیستی، فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر داده و نفرت و انزجار خود را از جنایات و وحشیگری‌های این رژیم غاصب اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسمه تعالی
۱۴۰۱/۲/۱۱
درخواست رسیدگی  دانشجویان دختر دانشگاه ملی تبریز ساکن در خوابگاه شهدای این دانشگاه

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فن آوری کشور

سلام علیکم
با احترام/ بد آرزوی قبولی طاعات و عبادات به استحضار می رسانیم اینحانبان دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه شهدای دانشگاه ملی تبریز از حضور جناب عالی و سایر مسئولین محترم ذیربط کشور خواهشمندیم دستور فرمایند نسبت به رفع مشکل  وضعیت بد آب شرب  خوابگاه دخترانه شهدای دانشگاه ملی تبریز رسیدگی عاجلی مبذول فرمایند.
وضعیت آب شرب به حدی نامناسب و بد است که آب گل آلود و پراملاح  شیرهای آب خوابگاه قابل استفاده برای صدها دانشجوی دختر ساکن در این خوابگاه نمی باشد. صدالبته صدها دانشجوی دختر ساکن در خوابگاه شهدای دانشگاه ملی تبریز با عنایت به وضعیت معیشتی  توان تهیه  بطری های آب معدنی را برای استفاده و شرب روزانه ندارند.
لدا ضمن درخواست رسیدگی عاجل، خواهشمندیم دستور فرمایند یک دستگاه مخصوص تصفیه آب  در این خوابگاه دختران دانشجو نصب نمایند.
هم چنین یک دستگاه مینی بوس فرسوده ایویکو با بیش از سی سال کارکردش!؟ برای سرویس مابین این خوابگاه و دانشگاه گذاشته اند که به زور سربالایی های داخل دانشگاه را طی می کند و حادثه ساز است و تقاضای تعویض آن را نیز داریم.
از بدل عنایت و رسیدگی عاجلی که مبذول خواهید فرمود کمال قدردانی را داریم.

با سپاس مجدد
دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه شهدای دانشگاه ملی تبریز

رونوشت:
حضور رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر رییسی بزرگوار جهت استحضار  و بذل عنایت ویژه و صدور دستور رسیدگی به این درخواست های دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه شهدای دانشگاه ملی تبریز