یک نویسنده و منتقد سینما، آثار هنری تولید شده را، مخاطب محور خواند.

نعمت الله سعیدی، نویسنده فعال حوزه مقاومت درباره وضعیت تولیدات این حوزه گفت: نهاد‌های فرهنگی، امروز جنگ فرهنگی را حس نمی‌کنند و انگار این جنگ را قبول ندارند.

این نویسنده در ادامه با انتقاد از عملکرد مسئولین اینطور گفت که دشمنان ما جنگ فرهنگی را جدی گرفتند و این موضوع را می‌توانیم در تولیدات هالیوود و سایر مراکز وابسته به آن‌ها می‌بینیم؛ در صورتی که این نگاه اشتباه وجود دارد که ما فکر می‌کنیم مقاومت صرفا جنبه سیاسی و جغرافیایی دارد.

سعیدی رویکرد تولیدکنندگان را مخاطب محور دانست و اینطور عنوان کرد که تولید کنندگان صرفا به دنبال جذب مخاطب هستند و به همین علت به دنبال تولید محتوای خنثی می‌روند.

این منتقد سینما، بزرگترین نقد در حوزه تولیدات محور مقاومت را به سینما وارد کرد و آثار تولید شده در این زمینه در حوزه محور مقاومت را ضعیف‌ترین نوع تولیدات حوزه مقاومت عنوان کرد.

فعال ادبی حوزه مقاومت با اشاره به مشکلات چاپ و نشر، تولیدات این حوزه را بالا خواند و مشکلات ادبیات مقاومت در حوزه کتاب را مربوط به نشر و توزیع آن دانست.

سعیدی با اشاره به مخاطب محور بودن آثار تولید شده اینطور گفت که برخی فکر می‌کنند برای جذب مخاطب باید از عقاید و باور‌های دینی و ارزشی فاصله بگیرند که این اتفاق در سینمای ما به دیده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار