رئیس مرکز بزرگ اسلامی مهاباد روز قدس را نماد مبارزه علیه زورگویی و زیاده خواهی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

حجت الاسلام حیدرعلی پوراحمد گفت: نقش این روز در شکست نقشه‌های شوم و ضدبشری استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین انکارناپذیر است.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مساله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و دنیا در برابر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی آغاز شود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی مهاباد گفت: با بزرگداشت و یادآوری روز قدس از سوی مسلمانان و مردم آزادی خواه جهان، ندای حق خواهی مردم مظلوم فلسطین در برابر سیاست‌های شیطانی رژیم صهیونیستی به گوش جهان اسلام خواهد رسید.

حجت الاسلام پوراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد «جهاد تبیین» گفت: یکی از مصادیق جهاد تبیین مقابله با ظالم و استکبارستیزی است و همه ما این جهاد را شنیدیم و باید به وظیفه خود در قبال آن عمل کرده و ندای مظلومیت را به گوش جهانیان رساند.

وی گفت: امسال خوشبختانه با برداشته شدن شرایط کرونایی مردم ایران اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که ماندگارترین روز حمایت از آرمان‌های به حق مردم فلسطین است، حمایت خود را در برابر دیدگان جهانیان به رخ مستکبران جهان خواهند کشید.

حجت الاسلام پوراحمد گفت: مردم این شهرستان نیز امسال همراه با امت اسلامی در راستای محکومیت رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سرخواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.