رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی باغملک گفت: به مناسبت ۷ اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل همایش موتور سیکلت سواران در این شهرستان برگزار شد.

سید محمد موسوی گفت: به مناسبت ۷ اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل پلیس راهنمایی رانندگی با کمک اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره ورزش همایش موتورسیکلت سواران با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

او می گوید: در این مراسم پلیس راهور به ۶۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی از جمله کلاه ایمنی اهدا کرد تا رانندگان موتور سیکلت از کلاه ایمنی جهت حفاظت از جان خود استفاده کنند و همچنین به رعایت قوانین و مقررات تشویق شوند.

موسوی گفت: کلاه ایمنی وسیله ای است که از سر و گردن شما در مواقع حادثه محافظت می کند و براساس مطالعات، راکبین بدون کلاه ایمنی ۴۰ درصد احتمال آسیب دیدگی در ناحیه سر را دارند و سه برابر بیشتر از افراد دارای کلاه ایمنی دچار آسیب مغزی می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی باغملک با توجه به شروع فصل گرما و همچنين استفاده بيشتر مردم بخصوص جوانان از موتور سيكلت گفت: راكبان، در هنگام رانندگی با موتور سيكلت مانند سایر رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

به گفته این مقام مسئول فرهنگ سازی در جامعه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت یکی از مهم‌ترین موارد کاهش تصادفات در کشور است.

برچسب ها: موتورسیکلت ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.