صبح امروز یکی از پاکبانان منطقه سه شهرداری مشهد به قتل رسید.

بازپرس ویژه قتل مشهد گفت: پاکبان عیسی جلایریان ۵۵ ساله در ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح حین انجام کار با لباس فرم مشخص در خیابان کشمیری ۶۲ مشغول انجام وظیفه بوده که مورد حمله ضاربین قرار گرفته است، با توجه به ۵ پوکه گلوله که یک پوکه مربوط به سلاح کلاشنیکف و چهار پوکه مربوط به سلاح کلت کمری است، این احتمال دارد که ضاربین بیش از یک نفر باشند.

صفری گفت: همچنین شواهد قصد قتل کاملاً محرز است یک تیر از پشت به سر و یک تیر هم به زیر زانوی پاکبان اصابت کرده است، امکان دارد انگیزه قتل شخصی باشد یا پاکبان شاهد موضوعی بوده و یا اعلام جرمی کرده باشد. در حال بازبینی تصاویر دوربین و بررسی شواهد برای شناسائی ضارب هستیم.

قتل پاکبان مشهدی با گلوله افراد ناشناس

برچسب ها: قتل ، شهرداری مشهد ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدایا ریشه فاسد و فساد رو در این مملکت و در جهان بزن . اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا لعنتت کنه، آخه این بنده خدا با این سن و سال، با این حقوق بخور و نمیر، با زن و بچه، چرا کشتیش؟ البته باید شهید محسوب بشه، چون در حین کار بوده، خدا رحمتش کنه، ایشالا قاتل با سگ و ابن ملجم مرادی محشور بشه.
Iran (Islamic Republic of)
کوروش کبیر
۱۵:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مملکت دیگه داره شبیه به غرب وحشی میشه که تو فیلم های کابویی و گاوچرانی هاليوود میشه دید. گرونی و هزار جور مشکل دیگه مردم رو روانی و دیوانه کرده. هر روز یک چیزی ناياب میشود. یک روز مرغ، یک روز روغن. یک روز تخم مرغ، یک روز برنج،. یک روز پیاز، یک روز سیب زمینی، یک روز فلان.. مسئولان اگر مملکت داری بلد نیستند استعفا بدهند لطفا. هر چند حتی امید ندارم که کامنت من منتشر بشود چه برسد به اینکه مسئول نالایقی استعفا بدهد. به امید مرگ مسئولان نالایق که باعث این همه بدبختی واسه مملکت شدند. هر روز که مسئولی می میرد روز جشن ملت است هر چند واسه دقایق یا ساعاتی و بعد دوباره دست و پنجه نرم کردن با هیولای گرانی و... بای.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
این ماهواره ها و رسانه ها اینترنشنال و بی بی سی و من وتو بهائی. و. جم. ترکیه. همه دارن رو اعصاب ملت ایران راه میرن ..،،، بعد از مدتی یک عده.
چاره را در تیر و تفنگ میبینن ... قاتلهای. بزرگ. ادمکشان. کوچلومیسازن
گرانیها وسختی هاهم که مظلومین تحمل میکنن. بیشتر دم تیغ این جنایتکاران. هستن
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۱۳:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
نتیجه تلاش دادستان ها و شورای حل اختلاف برای گرفتن رضایت در پرونده های قتل میشه این، گستاخ شدن جانیان و تبه کار ها بدون هیچ ترسی از قصاص چون میدونن حتی اگر دستگیر شن به احتمال خیلی زیاد قصاص نمیشن