معاون استاندار اردبیل گفت: روند ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل - میانه قابل قبول است و اجرای این پروژه باید با سرعت بیشتری ادامه یابد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: مسئولان استانی پیگیر تامین بموقع منابع مالی برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه هستند تا این پروژه به‌عنوان خواسته به‌حق مردم استان اردبیل به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از پروژه در حال اجرای راه‌آهن اردبیل - میانه می گوید: مسئولان استانی پیگیر تامین بموقع منابع مالی برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه هستند تا این پروژه به‌عنوان خواسته به‌حق مردم استان اردبیل به بهره‌برداری برسد.

به گفته او، در شرایط فعلی ۹۰۰ میلیارد تومان برای ادامه عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل مورد نیاز است که امید می‌رود با بهبود وضعیت بودجه‌ای دولت برای تسریع در تکمیل پروژه زمینه بهتری فراهم شود.

میرجعفریان گفت: راه آهن مطالبه به حق مردم این استان است و در تأمین منابع مالی آن سخت در تلاش هستیم تا امسال ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع ملی و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز از طریق فاینانس تأمین مالی شود.

او می گوید: در ۱۱۰ کیلومتر از این مسیر ریل‌گذاری انجام شده و در ۶۰ کیلومتر مراحل آماده‌سازی تونل‌ها و پل‌ها در حال انجام است و هیچ قولی در تکمیل این پروژه ریلی در موعد مشخص نمی‌دهیم ولی تمام سعی مسئولان استان بر این است با تأمین ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار بخش‌های سخت و گلوگاهی این مسیر ریلی تکمیل شده و به سرانجام برسد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.