فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: با ایجاد بستر مناسب و بهره گیری از توان متخصصان فعالیت مرکز حمایت از سرمایه‌گذاری این شهرستان از سرگرفته شد.

آقای اسدیان در جمع تولیدکنندگان و صاحبان صنایع مراغه گفت: با فعال شدن مرکز حمایت از سرمایه‌گذاری مسیر برای حمایت و صدور مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد واحد‌های تولیدی هموار می‌شود.

 زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌هایی مختلف، حذف پیچ و خم‌های اداری با هدف تسهیل در امر سرمایه گذاری با حضور و مشارکت دستگاه‌های اجرایی ، خدمات رسان و بخش‌ خصوصی و روان‌سازی دریافت استعلام‌ها و صدور مجوز‌های لازم از رویکرد‌ها و اهداف این مرکز اقتصادی است.

وی با بیان اینکه شهرستان مراغه از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی، گردشگری و صنعتی برخوردار است گفت: در کنار این ظرفیت‌ها باید نگاه برای جذب سرمایه گذار تغییر یابد و مسیر برای صدور مجوز، واگذاری زیرساخت‌ها و زمین برای سرمایه گذاری آسان‌تر شود.

 با توجه به کمبود منابع آب، سرمایه گذاری‌ها باید بیشتر به بخش صنایع کم آب بر سوق داده شود.

در این نشست تولید کنندگان و صاحبان صنایع، قوانین دست و پاگیر اداری، فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها برای سرمایه گذاری آسان، کمبود آب در شهرک صنعتی و نبود اورژانس و آمبولانس در شهرک صنعتی را از مشکلات اساسی بخش صنعت در این شهرستان بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.