نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

به دنبال حل مشکلات ضروری بخش نیر هستیم

میر محمدی گفت: به دنبال حل نیاز‌های ضروری بخش نیر هستیم و مشکلات این بخش را به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

سید جلیل میر محمدی گفت: مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان از طرف دانشگاه علوم پزشکی برای حصارکشی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی طوبی در نیر اختصاص داده شد و حفر چاه فاضلاب برای دفع فاضلاب این مرکز درمانی در اولویت قرار گرفت.

به گفته او  مقرر شد یک نیروی علوم آزمایشگاهی برای ارائه خدمات آزمایشگاهی به طور کامل و مناسب در اختیار مرکز سلامت قرار گیرد و یک دستگاه موتور برق به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از طرف خیرین برای تامین برق درمانگاه خریداری شود.

میر محمدی گفت: با هدف تسریع در دارو رسانی قرار شد فراخوانی برای جذب یک دارو ساز در منطقه داده شود.

به گفته میر محمدی در حوزه‌ی قنوات مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سه قنات اختصاص داده شده است، و در انتهای سال ۱۴۰۰ نیز برای هشت قنات تخصیص اعتبار شد که در حال جذب آن هستند.

او گفت: تامین اعتبار روکش آسفالت جاده فیض آباد به نیر در دست بررسی است و قرار شد که مبلغ حدود سه میلیارد تومان از محل اعتبارات نماینده برا پروژه‌های شهرداری در این منطقه به هزینه گرفته شود.

میرمحمدی گفت: شهرداری موظف شد احداث پارک بانوان، آسفالت کوچه و ترمیم پیاده رو‌های شهر را به سرانجام برساند.

به گفته او حدود ۷۰ میلیون تومان برای تعویض تابلو‌های تمثال مطهر شهدا از محل اعتبارات نماینده در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

میرمحمدی می‌گوید: در این جلسه در مورد مجموعه هفت هکتاری اردوگاه دانش آموزی تصمیم گیری شد و قرار شد شهرداری نیر نسبت به ایجاد خاک ریز و اداره کل ثبت اسناد نسبت به صدور سند این مجموعه اقدام کند.

او گفت: ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات آموزش و پرورش اختصاص داده شد و پیگیری‌هایی برای خرید چند دستگاه مینی بوس برای ایاب و ذهاب دانش آموزان این منطقه از طریق بنیاد برکت انجام شد.

این موضوع را میرمحمدی در جلسه شورای اداری بخش نیر مطرح کرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت:  مصوبات  این جلسه باید  کمتر از ۶ ماه اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار