نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: به فرموده رهبری ناامید کردن مردم جفا است، و دانش‌آموزان بسیجی باید به معلمان، مدیران و جامعه امید دهند و از تلاش برای ایجاد کار فرهنگی و محتوایی دریغ نکنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با اعضای بسیج دانش‌آموزی استان کردستان گفت: انگیزه را از دست ندهید و به همدیگر انگیزه تزریق کنید، و با مردم زندگی و از میان آنان یارگیری کنید، چراکه فعال بودن در همه زمینه‌ها، از ضروریات یک دانش آموز بسیجی است.

او گفت: پیشرفت‌هایی که در بخش‌های مختلف از جمله دانشگاه‌ها و مراکز علمی بدست آمده است، قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان می گوید: مشکلات و کمبود‌ها نیز وجود دارد، که بسیج دانش‌آموزی نباید فقط به همایش و اردو اکتفا کند، ضمن اینکه هر کاری نیازمند بودجه نیست.

حجت‌االاسلام پورذهبی بیان مشکلات را مستلزم ارائه راهکار دانست و گفت: کار بسیج که نباید تابع بودجه باشد، چراکه در این صورت هیچ اقدامی پیش نخواهد رفت، بنابراین فرا بودجه‌ای عمل کنید.

اعضای بسیج دانش‌آموزی و هیات رییسه مجامع و فاطمی استان کردستان هم ضمن بیان اقدامات و عملکرد حوزه‌های خود، به مواردی، چون لزوم اصلاح آزمون محور بودن نظام آموزشی، مقابله با تهاجم فرهنگی و در خطر بودن هویت فرهنگی دانش‌آموزان در فضای مجازی، کمبود امکانات ورزشی و فرهنگی در مدارس، ضرورت عدالت آموزشی و توجه به دیدگاه دانش‌آموز در زمینه انتصاب مدیران مدارس، کمبود معلم در مدارس روستایی و لزوم تکریم جایگاه نماز در مدارس اشاره کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.