استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برند سازی و تجاری سازی محصولات کشاورزی از موضوعات مهم و در اولویت استان است که باید مسوولان با ورود جدی در این حوزه، زمینه توسعه و رشد اشتغال روستایی را فراهم کنند.

محمد صادق معتمدیان در جمع اهالی شهر قوشچی و بخش انزل ارومیه گفت: در روستا‌هایی که تولیدات منحصربفرد و ظرفیت دارند، اراضی به کشاورزان واگذار و ناحیه‌های اقتصادی در کنار روستا‌ها ایجاد می‌شود.

معتمدیان می گوید: تامین زمین مورد نیاز برای روستاییان و توسعه اقتصادی مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: توسعه و توجه به سیستم‌های نوین آبیاری و تخصیص اعتبارات لازم از مسائلی است که مورد توجه قرار دارد و پیگیری می‌شود.

معتمدیان گفت: مهاجرت از روستا و شهر‌های کوچک به شهر‌های بزرگ و حاشیه شهر‌ها منجر به ایجاد مشکلات شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته او، توجه به مناطق مرزی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و خدمات مختلفی در ۴۰ سال گذشته به روستا‌ها و مناطق مرزی ارائه شده است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از چند هزار پروژه نیمه تمام در سطح استان داریم که نیازمند تامین و جذب اعتبارات است.

معتمدیان با اشاره به لزوم توجه به مناطق گردشگری گفت: مراکز گردشگری فعال در این نقطه باید مورد توجه قرار گیرد و ظرفیت‌های لازم برای این امر نیز وجود دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: توسعه راه‌ها، حذف مدارس کانکسی، افزایش سرعت فعالیت‌های خدمات رسانی از اولویت‌های استانداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.