معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: قرارگاهی با هدف آبرسانی به روستا‌های کشور در وزارت نیرو تشکیل شده است .

هاشم امینی گفت : با تشکیل قرارگاه اعتباری بیش از ۲۸۴ میلیارد تومان در استان کرمانشاه برای رفع مشکل حدود ۳۸۰ روستا تخصیص داده شده است.

به گفته معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در وزارت نیرو قرارگاهی با هدف آبرسانی به روستا‌های کشور تشکیل شده که این حرکت نگاه جهادی به رفع مشکلات آب روستا‌ها را به دنبال داشت.

با نگاه عملیاتی و کاربردی به این موضوع می‌توان راهکار‌هایی برای تعدیل مشکلات استان بخصوص در پیک مصرف آب ارایه کرد.

 تشکیل قرارگاه آب در شهر کرمانشاه حرکتی ابتکاری است ما بر تشکیل قرارگاه عملیاتی گذر از پیک مصرف آب در شرکت آب و فاضلاب استان و متناظر آن در دیگر شهر‌ها تاکید داریم در این صورت می‌توان مشکلات آب شرب را به صورت هفتگی مورد بررسی قرار داد و راه حل‌های مناسب با آن را اجرا کرد و در پایان گزارش نتایج به دست آمده به قرارگاه آب استان و شرکت مهندسی منعکس شود تا بتوان ریشه‌ای مسایل موجود را رفع کرد.

با این حرکت امروز یک نگاه جهادی به بحث رفع مشکلات روستا‌ها ایجاد شده است که ان شاالله این حرکت برای رفع موانع و مشکلات شهر‌ها انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.