مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: اولویت اصلی مخابرات استان افزایش رضایت مشتریان است.

آقای شهبازی در جلسه‌ شورای معاونین گفت: رفع خرابی‌های مخابرات  در حداقل زمان ممکن و همچنین ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده موجب افزایش رضایتمندی مشتریان می‌شود و باید در این راستا تلاش کنیم.

 برای افزایش درآمد عملیاتی باید دنبال بازاریابی هدفمند باشیم و بتوانیم سرویس‌های متناسب با هر منطقه را ارائه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.