سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۳۷ درصد ازمردم شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هر سه دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

پژمان عقدک درخصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد از شهروندان ۱۲ سال به بالا در این شهرستان‌ها یک دُز و ۷۶ درصد دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گفته او تنها ۳۷ درصد از شهروندان ۱۲ سال به بالا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سه دُز واکسن کرونا را دریافت کردند که شهروندان باید توجه داشته باشند که برای افول شدید کرونا در استان نیاز به دریافت هر سه دُز واکسن کرونا است.

عقدک می‌گوید از همه انواع واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون اصفهان موجود است و خانه‌های سلامت نسبت به امر واکسیناسیون مشغول هستند.

میزان واکسیناسیون روزانه در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به یک هزار نفر در روز رسیده است که با توجه به بازگشایی مدارس استقبال گروه‌های سنی ۹ تا ۱۱ سال از واکسیناسیون کرونا خوب بوده است.

او معتقد است ۱۲ درصد از گروه سنی ۹ تا ۱۱ سال هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به واکسیناسیون کرونا برای کودکان پنج تا هشت سال پرداخت وگفت: پنج درصد از این کودکان دو دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.


منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.