مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: دانش آموزان سرمایه‌های کشورند لذا در راه تعلیم و تربیت هر چه بهتر آن‌ها باید کوشا باشیم.

یاسین معتوکی گفت: از مهم‌ترین مراحل زندگی هر فرد زمانی است که اقدام به انتخاب رشته می‌کند لذا دانش‌آموز در نخستین گام در طراحی مسیر شغلی باید به ارزیابی شخصیت خود بپردازد و بررسی کند که چه چیزی محرک وی در زندگی است و علاقمند است در کدام مسیر شغلی ورود پیدا کند.

به گفته او یکی از روز‌های هفته معرفی مشاغل تحت عنوان توجه جدی به طراحی مسیر زتدگی شغلی_ تحصیلی دانش آموزان است که برای نیل به این هدف باید ایجاد علاقه به جستجو و سوال کردن، تحریک حس کنجکاوی دانش آموزان درباره تحصیل و شغل، تاکید بر خودشناسی و شناخت رشته‌های تحصیلی و مشاغل را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز می گوید: همگام با مدیران مدارس و مشاوران، ما نیز به عنوان خدمتگزاران فرزندان این مرز و بوم برای ایجاد انگیزه و علاقه در دانش آموزان، همچنین بررسی میزان آگاهی و نیاز‌های آنان در این زمینه، اقدام به تماس تلفنی با تعدادی از دانش آموزان پایه نهم نمودیم که مشاهده شور و نشاط در دانش آموزان عزیز توان ما را در خدمتگذاری دوچندان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.