فعال شدن سامانه جدید کارفرمایان در تامین اجتماعی البرز

مدیرکل تامین اجتماعی البرز از غیرفعال شدن سامانه ویژه کارفرمایان با نام samt خبرداد و از این قشر خواست برای دریافت خدمات به سامانه جدید es.tamin.ir مراجعه کنند.

آقای سعدزاده گفت: افزایش کیفیت خدمات الکترونیک از اولویت‌های اصلی سازمان تامین اجتماعی بوده و به همین دلیل سامانه قدیمی samt به خاطر برخی محدودیت‌های فنی تغییر پیدا کرد.

او گفت: سامانه قدیمی امکان ارائه برخی از قابلیت‌ها را به کارفرمایان را نداشت و از ابتدای اردیبهشت جاری غیرفعال شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز می گوید: از ابتدای اردیبهشت امکان ارسال لیست بیمه برای کارفرمایان فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir فراهم می‌باشد.

آقای سعدزاده گفت: کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می‌توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه es.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

او گفت: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می‌بایست با ورود به سامانه جدید es.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به سامانه جدید می‌توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته و یا به شعبه مربوطه مراجعه و راهنمایی لازم را به صورت تلفنی دریافت کنند و در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می‌بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نمایند.

به گفته‌ی مدیر کل تامین اجتماعی البرز  دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه صدرالاشاره تا اطلاع بعدی امکان پذیر می‌باشد.

۳۰ هزار کارگاه در استان البرز فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.