دبیرکل حزب الله لبنان گفت قدس امروز نقطه مرکزی و محوری مسئله فلسطین به شمار می رود که همه را گرد خود جمع کرده است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز سه شنبه طی سخنانی تحولات اخیر فلسطین را نشانه پویایی و زنده بودن مسئله فلسطین توصیف کرد.

طبق گزارش المیادین، سید حسن نصرالله گفت: مسئله فلسطین دوباره احیا شد و حیات تازه ای یافت؛ امروز حامیان و مجاهدان بسیار زیادی آماده به فداکاری برای آن هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: استراتژی دشمن، مبتنی بر گذر زمان و فراموشی مسئله فلسطین نزد ملت ها بود که این استراتژی شکست خورده است و آنچه امروز جریان دارد، به برکت ایمان، جهاد و بصیرت کشورها، گروه ها و ملت های محور مقاومت، کاملا عکس آن رخ داده است.

وی تأکید کرد: محور بزرگ مقاومت همچنین باید به حق، محور قدس نیز نامیده شود، زیرا قدس نقطه مرکزی و اصلی است که همه را گردهم جمع می کند.

سید حسن نصرالله افزود: قدس امروز در غزه شمشیری دارد که از آن دفاع می کند؛ همانطور که سال گذشته در نبرد شمشیر قدس شاهد بودیم. قدس امروز به عنوان محور مرکزی به صحنه بازگشته تا یک معادله قوی و محکم منطقه ای را اولا برای حمایت از خود و ثانیا برای آزادی اش بسازد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما در حزب الله خود را در خط مقدم و در کنار برادرانمان در گروه های مقاومت فلسطینی می دانیم و همه کسانی که به این خط و به این محور تعلق دارند، در معرض محاصره و تحریم قرار دارند تا تحت فشار از آرمان خود یعنی قدس، فلسطین و منطق مقاومت دست بردارند.

وی با تأکید بر اینکه پایداری در برابر این فشارها، محاصره و اقدامات تروریستی بخش مهمی از نبرد مقاومت است ادامه داد: ما با شهدای بزرگ خود در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، ایران و یمن و در رأس همه با شهید قدس، «حاج قاسم سلیمانی» عهد کرده ایم. ما تمام محدودیت ها را کنار خواهیم زد، تمام توطئه ها را ساقط می کنیم و تمام خنجرهای خیانت را در هم می شکنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
عزیز دل شهید حاج قاسم، خدا تو رو در راه راست ثابت قدم نگهداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
آرزوی نابودی ریشه ظلم در منطقه
۰۵:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
جانم آقا ،
فقط همین !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
بابا مرگ یبار شیونم یبار 40 ساله هی فلسطین فلسطین میکنید یبار حمله کنید اسراییل رو نابود کنید یا میکشیمشون یا میمیریم از این زندگی نکبتی راحت میشیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدقلی
۲۳:۴۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
دم شما گرم.با پشتیبانی ایران بزرگ همه کارمیکنید.اقتصادمنطقه هم بسازید تا نیازبه برجام نداشته باشیم
بمب اتم نیازداریم تا اسرائیل نابود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
نماز در قدس بزودی حتما ایشالا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر شجاع ترین مرد عرب.درود برکسی که اول پسر خودش رو برای جهاد در راه خدا قربانی کرد.
آخرین اخبار