در درگیری بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین در کرانه باختری، یک نفر شهید و دو نفر زخمی شدند.

الجزیره در گزارشی اعلام کرد که در جریان حمله در اردوگاه «عقبه جبر» در جنوب شهر اریحا، احمد ابراهیم عویدات، جوان ۲۰ ساله که درگیری با نظامیان اشغالگر که از ناحیه سر زخمی شده بود، سحرگاه امروز به شهادت رسید.

پیشتر اعلام شده بود که در درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه عقبه جبر در جنوب شهر اریحا سه فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های جنگی زخمی شدند.

سحرگاه امروز، یک یگان ویژه از نیرو‌های عرب نمای رژیم صهیونیستی با پشتیبانی ارتش این رژیم به اردوگاه عقبه جبر یورش برد که باعث بروز درگیری شد و نظامیان اشغالگر در آن، گلوله‌های جنگی شلیک کردند.  

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان درگیری‌ها بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها شدت گرفته و در روز‌های اخیر با حملات مداوم صهیونیست‌ها به نمازگزاران در صحن‌های مسجدالاقصی به اوج خود رسیده است.در همین راستا سازمان ملل در یک بیانیه دیر هنگام خواستار رسیدگی فوری به خشونت نظامیان صهیونیستی علیه فلسطینیان شد. راوینا شمداسانی، سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد در نشستی مطبوعاتی در ژنو اعلام کرد خشونت نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در مجاورت مسجد الاقصی در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ آوریل که منجر به مجروح شدن بیش از ۱۸۰ فلسطینی از جمله ۲۷ کودک شده به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار