رئیس بنیاد مسکن گفت: با استفاده از فناوری های نوین مسکن می‌توانیم سرعت ساخت مسکن‌های نهضت ملی را افزایش دهیم.

آقای اکبر نیکزاد گفت: فعالیت های دانش بنیان از مطالبات به حق رهبری است و در حوزه ساخت یک میلیون واحد مسکونی هدف گذاری شده و باید از دانش و فناوری های روز دنیا استفاده شود.

به گفته  رئیس بنیاد مسکن  استفاده  از دانش های روز دنیا و فناوری و افزایش سرعت ساخت همراه با کیفیت در واحدهای نهضت ملی مسکن  را طبق دستور رئیس جمهور در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در این زمینه  تفاهم نامه همکاری با دانشگاه صنعتی شریف در حوزه افزایش سرعت ساخت در قسمت نازک کاری واحدها منعقد کرده‌ایم.

حلقه مفقوده بین دانشگاه و بنیاد مسکن و استفاده از ظرفیت‌های این دانشگاه را در قالب همکاری با دانشکده‌ها و پژوهشکده، امیدوار هستیم در حوزه ساخت مسکن بتوانیم پوشش دهیم.

بنیاد مسکن در حوزه ساخت و سقف زنی توانسته با استفاده از تکنولوژی پیشرفت‌هایی را کسب کند اما در حوزه نازک کاری بسیار عقب است و کند پیش می رود.

تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه صنعتی شریف، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پژوهشکده سوانح طبیعی ایران امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن و رئیس دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در قالب قانون جهش تولید مسکن در دستور دولت قرار گرفته و بنیاد مسکن از این تعداد وظیفه ساخت ۸۰۰ هزار واحد مسکونی از ۴ میلیون واحد مسکونی نهضت ملی را  برعهده دارد. 

استفاده از فناوری های نوین برای افزایش سرعت ساخت مسکن‌های نهضت ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار