در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۷۳۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۳۵ واحدی قرار گرفت.

امروز سه شنبه (۶ اردیبهشت) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۲ هزار و ۳۷۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۹ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۷۳۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۳۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۴۰۸ هزار و ۶۹۶ واحدی ایستاد. سه نماد تاپیکو، شستا و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. خگستر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۴ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۳۹ واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. تاکنون از میان ۶۶۳ نماد، ۱۰۸ نماد در صف خرید و ۶ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۰:۰۵ شاخص کل با رشد ۱۰ هزار و ۲۱۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۵۱۷ هزار و ۴۶۲ واحد قرار گرفت. تاکنون ارزش بازار ۶ هزار و ۳۷ میلیارد تومان و ارزش معاملات ۲ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان است.
همچنین نماد‌های تاثیرگذار بر روی شاخص به ترتیب تاپیکو، شستا و خودرو است و بیشترین حجم معاملات نیز به ترتیب به نماد‌های خساپا، شستا و خودرو تعلق دارد.

ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس ۳ هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۱۳ هزار و ۲۹۰ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۵۳۹ واحد قرار گرفت. تاکنون ارزش معاملات و حجم معاملات نیز به ترتیب ۶ هزار و ۴۹ میلیارد تومان و ۴ هزار و ۳۹ میلیارد تومان است. تاثیرگذارترین نماد‌ها بر روی شاخص نیز به ترتیب تاپیکو، فارس و شپنا است و بیشترین حجم معاملات نیز به نماد‌های خساپا، شستا و خودرو تعلق دارد.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۶۳۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۲ هزار و ۸۸۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۸۲۱ واحدی در ارتفاع ۴۱۰ هزار و ۳۳۵ واحد قرار گرفت. سه نماد فارس، تاپیکو و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. خساپا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با رشد ۷۱ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۹۷ هزار واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. همچنین بیشترین ورود پول هوشمند به ترتیب به نماد‌های خساپا، البرز و غشهداب متعلق است و بیشترین خروج پول هوشمند نیز به نماد‌های وحکمت، فبیرا و وزمین تعلق دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار