مدیر اداره برق سرباز گفت: ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پارسال به منظور پروژه‌های توسعه، اصلاح و احداث شبکه، برق‌رسانی و رفع افت ولتاژ در این شهرستان هزینه شده است.

محمدعلی بارکزهی گفت: رفع حریم یک‌هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط، جابه‌جایی یک دستگاه ترانسفورماتور از حریم شبکه، ۱۰ کیلومتر افزایش سطح مقطع هادی خطوط فشار متوسط، نصب ۱۱ اصله پایه فشار متوسط با ابزار کامل، ۱۰۸مورد شاخه زنی، تعویض ۱۰۶ مقره سوزنی و ۶۵ مقره انتهایی از جمله پروژه‌های این منطقه با رویکرد کاهش خاموشی‌های فشار متوسط بوده است.

او گفت: تعویض بیش‌از هشت کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار فشار ضعیف، تعویض ۱۰ دستگاه تابلو توزیع، نصب ۲۵ دستگاه پست ترانس، احداث حدود ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف با رویکرد رفع افت ولتاژ در مناطق مختلف شهرستان سرباز انجام شده است.

مدیر اداره برق سرباز به پروژه‌های انجام شده در حوزه روستایی این منطقه اشاره کرد و  گفت: نصب هشت دستگاه پست ترانس، احداث بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف با رویکرد برق‌رسانی به روستا‌های فاقد برق این شهرستان انجام شده است.

او گفت: نصب پنج دستگاه پست ترانس، احداث حدود پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف با رویکرد توسعه شبکه روستایی این منطقه انجام شده است.

بارکزهی گفت: سال گذشته، ۲۸۲ دستگاه کنتور دیجیتال در سرباز نصب و ۲۵۹ دستگاه کنتور معیوب اصلاح و تعویض شده است، و مجموع کنتور‌های برق این شهرستان ۲۳ هزار و ۶۷۳ دستگاه است که از این تعداد پنج هزار و ۲۷۵ دستگاه کنتور مکانیکی و ۱۸ هزار و ۲۹۸ دستگاه کنتور دیجیتال است.

او گفت: همچنین سال گذشته بیش از سه هزار متر کابل غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و جمع آوری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار