نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد گفت: باید برای بازگرداندن شعائر اسلامی به دوران قبل از کرونا، اقدامات فرهنگی و تبلیغی در اولویت قرار گیرد و همه مسئولان وارد عمل شوند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست هماهنگی ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری گفت: امام راحل (ره) با بصیرت و آگاهی، روز جمعه آخر ماه رمضان را برای حمایت از قدس در نظر گرفتند و ظرفیت جهادی این ماه را احیا کردند تا زمینه برای حضور مسلمانان در راهپیمایی و جهاد فی سبیل‌الله فراهم شود.


بیشتر بخوانید


 نباید پیامد‌های کرونا بهانه کمرنگ شدن حضور مردم در برنامه‌ها باشد و باید برای بازگرداندن شعائر اسلامی به دوران قبل از کرونا، اقدامات فرهنگی و تبلیغی در اولویت قرار گیرد و همه مسئولان وارد عمل شوند و کار تبلیغی گسترده‌ای را برنامه‌ریزی و انجام دهند.

کار‌های انجام شده در حوزه رسانه ها به خوبی شروع شده است، اما لازم است افزایش یابد و از هر فرصتی برای تلنگر زدن به مردم و انجام وظیفه تبیینی استفاده شود.

 شهرداری‌ها به ویژه شهرداری مرکز استان باید بیشتر به این امر توجه نماید و از کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز برای پررنگ شدن این فضاسازی‌ها و به چشم آمدن آن استفاده کند.

 کودکان و نوجوانان با حضور در برنامه‌هایی همانند راهپیمایی روز قدس برای شرکت در عرصه‌های مختلف آماده شده و مجاهد و آزاده تربیت می‌شوند و نباید از این اثر آموزشی و تربیتی غافل شد.

ظرفیت‌های ماه پر برکت رمضان تنها در روزه، احیا، دعا و مناجات خلاصه نمی‌شود و در ابعاد سیاسی، اخلاقی و اجتماعی نیز ظرفیت‌ها و برکات متفاوت و مهمی را به همراه دارد.

 در شرایط امروز هر کسی با عقلانیت به وقایع فلسطین نگاه کند می‌تواند دریابد که مساله قدس و صهیونیست‌ها ۲ جبهه مشخص از ایمان و کفر به شمار می‌روند و اگر مومنین بخواهد برای حرکت خود ریل‌گذاری کنند به طور قطع در مسیر تقویت ایمان قرار می‌گیرند و در مقابل جبهه کفر ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

صهیونیست‌های نژادپرست افکار شیطانی خود را برای نابودی همه انسان‌ها دنبال می‌کنند و این وظیفه همگانی است که از منظر اعتقاد، ایمان، مکتب اهل‌بیت، قرآن، عقل و وجدان بشری به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار