پارسال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از ۱۹ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف خراسان جنوبی ترمیم و اصلاح شد.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: تعمیر و اصلاح بیش از هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۷۸ هزار چراغ روشنایی معابر بلواری و خیابانی و اصلاح هزار و ۶۲۸ دستگاه پست هوایی و زمینی از جمله اقدامات صورت گرفته برای حفظ و توسعه شبکه‌های توزیع برق بوده است.

او گفت: با ورود برق به استان از سال ۱۳۳۶ با تلاش و همت تلاشگران صنعت برق، احداث شبکه و برق‌رسانی به اقصی نقاط استان آغاز شد و هم اکنون با وجود ۱۹ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، حدود ۴۰۰ هزار مشترک بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی برق دارند.

دادگر گفت: کارکنان شرکت توزیع برق استان در بازه‌های زمانی مشخص از شبکه‌های توزیع بازدید کرده و در صورت نیاز آن‌ها را در برنامه ترمیم و اصلاح قرار می‌دهند که این عملیات در سریعترین زمان ممکن و با خبره‌ترین افراد انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: سال ۱۴۰۰ کسب رتبه عالی در ارزیابی داخلی وزارت نیرو، کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی و تبدیل ۳۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با همت و تلاش کارکنان سختکوش شرکت توزیع نیروی برق استان محقق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.