در شورای ساماندهی نمایشگاه‌های بین المللی فارس، تقویم نمایشگاهی امسال بررسی بر تلاش حداکثری مجموعه نمایشگاه‌ها با هدف حمایت از تولید کنندگان تاکید شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: امسال ۷۳ عنوان نمایشگاه در این مجموعه برگزار خواهد شد که این حاکی از پیش رو بودن سالی پر تلاشی برای عوامل برگزاری نمایشگاه هاست.

فرهادی گفت: برای برگزاری نمایشگاه‌های باکیفیت، باید جهادی کار کرد و تلاش می‌کنیم با برگزاری نمایشگاه‌هایی ویژه، شرکت‌های دانش بنیان و تولید کنندگان را در حوزه‌های مختلف با هدف تحقق شعار سال حمایت و تشویق کنیم.

او گفت: صنعت نمایشگاهی به عنوان زیر ساخت و پیشران تولید و صنعت موجب رونق تولید و اقتصاد ملی می‌شود، بنابراین با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی می‌توانیم در جهت توسعه و پیشرفت استان و کشور گام‌های موثری برداریم؛ به شرط آن که به نقش و جایگاه موثر نمایشگاه‌ها اهمیت داده شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: با حفظ محوریت رسالت و ماهیت اقتصادی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس، تلاش می‌کنیم تا همزمان با رویکرد تحقق شعار سال و فرامین راهبردی مقام معظم رهبری به موازات اجرای برنامه‌های فرهنگی اسلامی متناسب با محیط نمایشگاه، سهم حضور بانوان و زنان را برای معرفی توانمندی‌های خود در زمینه تولید و فعالیت‌های اقتصادی دانش محور، با برگزاری نمایشگاه‌های ویژه افزایش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.