نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: سپرده سرمایه‌گذاران فارس در بانک‌های خصوصی پمپاژ می‌شود و این بانک‌ها نیز این منابع را به استان‌های دیگر می‌برند.

جعفر قادری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس گفت: در توسعه فارس ما از ظرفیت بورس، شرکت سهام عدالت، سپرده‌های بانک‌های خصوصی استفاده نکرده‌ایم.

او گفت: باید کمیته‌ای برای رسیدگی به این مسائل در استان فارس تشکیل شود واقعا باعث تاسف است که بانک ملی فارس پایین‌ترین میزان سپرده را از سوی سرمایه‌گذاران فارس دارد چرا باید سپرده سرمایه‌گذاران فارس در بانک‌های خصوصی پمپاژ شود و این بانک‌ها نیز این منابع را به استان‌های دیگر ببرند.

قادری با انتقاد از شهرداری و شورای شهر شیراز برای مخالفت با الحاق روستای سلطان‌آباد به شیراز، گفت: طبق قانون روستای بالای ۱۰ هزار نفر نمی‌تواند به عنوان روستا اداره شود و باید به شهر مستقل تبدیل شود یا به عنوان یک منطقه شهرداری به حریم شهر متصل شود یا به شکل یک شهرک منفصل مثل قصرقمشه به شیراز الحاق شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان گفت: در روستای سلطان‌آباد با نزدیک به ۲۰ هزار نفر جمعیت تنها ۴ نیروی پاکبان وجود دارد و درمانگاه آن به دلیل اینکه روستا محسوب می‌شود نمی‌تواند به شبانه‌روزی تبدیل شود.

او گفت: مردم گرفتار هستند و عده‌ای خانه ساخته و برای استفاده از خدمات آب، گاز و ... بلاتکلیف هستند بنابراین پیشنهاد ما این است که روستا‌هایی مثل سلطان‌آباد باید به صورت یک شهرک منفصل به شیراز الحاق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار