آیین تجلیل از پاکبان‌های نوش آبادی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک، با حضور مسئولان شهر از سوی دانش‌آموزان دبیرستان شهدای کرک نوش آباد برگزار شد.

مدیر دبیرستان دخترانه شهدای کرک نوش آباد در آیین روز جهانی زمین پاک در این واحد آموزشی گفت: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست، آموزش پایه‌ای و تلاش همگانی برای حفظ منابع محدود، مهم و تجدید ناپذیر طبیعی و جلوگیری از نابودی و آلودگی آنها، یکی از روش‌های اصولی، آموزش و بالا بردن آگاهی زیست محیطی شهروندان است.

اعظم داداشی گفت: نقش آموزش حفظ محیط زیست در دوران مدرسه بسیار حایز اهمیت است و افزایش آگاهی زیست محیطی دانش آموزان و تشویق کودکان و نوجوانان به عنوان همیار سبز و نهادینه کردن اصول زیست محیطی یک ضرورت است.

او می‌گوید: آموزش‌های حفظ محیط زیست در کشور ما با بیشترین درصد جمعیت از حضور نسل جوان می‌تواند تاثیر قابل توجهی در تقویت فرهنگ زیست محیطی و رسیدن به اهداف توسعه پایدار را داشته باشد.

آیین تجلیل از پاکبان‌های نوش آبادی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مسوولان شهرداری نوش آباد، اداره حفاظت محیط زیست آران و بیدگل و ناحیه مقاومت بسیج نوش آباد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.