مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر گفت: طبق برنامه تا پایان امسال باید جذب حامیان به بیش از ۱۰ هزار نفر برسد.

علی خراسانی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۸۰ کودک یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند که ۸ هزار و ۹۵۰ حامی از این کودکان حمایت می‌کنند.

او گفت: شهرستان ملایر از نظر جذب حامیان سرآمد استان بوده و رتبه برتر را دارد، ملایر طی چند سال گذشته جزو سه رتبه برتر در زمینه جذب حامی بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر گفت: حامیانی هستند که نام و نشان خود را تنها خدا می‌داند و هرگز نمی‌خواهند نامشان آورده شود، بار‌ها نیز رسانه‌ها و حتی خود مسئولان و خانواده‌های ایتام درخواست داشتند با این حامیان آشنا شوند، اما آن‌ها از این امر امتناع کرده و می‌خواهند در گمنامی بمانند.

خراسانی، برنامه امسال کمیته امداد در ماه رمضان را جذب یک هزار حامی دانست و گفت: طبق برنامه تا پایان امسال باید جذب حامیان به بیش از ۱۰ هزار نفر برسد.

این مسئول گفت: ۳۰۰ حامی در ماه رمضان جذب شده که تا پایان ماه رمضان قطعا این تعداد با پایگاه‌هایی که در سطح مراکز نیکوکاری و مکان‌های برگزاری شب‌های قدر، نماز جمعه و... داریم بیشتر خواهد شد.

او گفت: هر حامی برای حمایت از فرزندان زیر پوشش می‌تواند یک یا چند یتیم را انتخاب و با پرداخت ماهیانه حداقل ۲۰ هزار تومان به حمایت مادی و معنوی از آن بپردازد.

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.