سرپرست دانشگاه پیام نور فارس گفت: آزمون‌های پایانی نیمسال دوم دانشجویان مراکز و واحد‌های این دانشگاه از ۱۱ خرداد تا ۴ تیر۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

محسن جاجرمی زاده در نشست ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور استان فارس به برگزاری آزمون‌های برخط در ۴ نیمسال گذشته به خاطر شرایط کرونایی اشاره و گفت: در نیمسال امسال تمامی آزمون‌های پایانی ۲۸ هزاردانشجوی این دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری و در محل دانشگاه در شهر‌های فارس برگزار خواهد شد.

او انتخاب محل آزمون را یکی از تسهیلات ویژه دانشگاه برای دانشجویان ذکر و گفت: دانشجویان می‌توانند از تاریخ ۱۰ اردیبهشت لغایت ۲۴ اردیبهشت با مراجعه به سامانه جامع گلستان، دانشگاه پیام نور محل سکونت یا مرکز دلخواه خود را به عنوان محل برگزاری آزمون‌های پایانی انتخاب کنند.

رئیس ستاد امتحانات دانشگاه پیام نوراستان فارس، به توسعه سخت افزاری برای امکان برگزاری آزمون‌های مکانیزه (بدون کاغذ) در راستای اجرای نظام مدیریت سبز و حفظ محیط زیست نیز اشاره و گفت: امکان برگزاری روزانه ۲ هزار و ۴۰۰ نفر/آزمون الکترونیکی در سطح استان فراهم شده است.

او گفت: بالغ بر ۱۰ درصد امتحانات دانشجویان فارس در ۲۵ مرکز و واحد دارای قرنطینه به صورت مکانیزه برگزار شود. در آزمون الکترونیکی، دانشجو این امکان را خواهد داشت که همزمان با پایان آزمون، نمره خود را نیز دریافت کند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس، برگزاری آزمون‌ها با حفظ امنیت و سلامت کامل در کنار ایجاد فضایی توام با آرامش برای دانشجویان را مهم عنوان کرد و خواستار همکاری و تلاش همه همکاران دانشگاه در برگزاری مطلوب آزمون‌ها شد.

جاجرمی زاده گفت: امکان اخذ کارت ورود به جلسه (گزارش ۴۲۸) برای دانشجویان از تاریخ ۸خرداد لغایت ۶ تیرماه در سامانه گلستان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.