معاونت خدمات شهری شهرداری ماهشهر گفت: جهت رفع معضل سگ‌های ولگرد اقدامات گسترده‌ای از سوی شهرداری ماهشهر صورت گرفته است.

️ داریوش گنجی پور گفت: بی شک مردم از وجود سگ‌های بلاصاحب در فضای شهری ناراضی هستند و این نارضایتی را درک می کنیم، اما جهت رفع این معضل اقدامات گسترده‌ای از سوی شهرداری بندرماهشهر صورت گرفته است.

معاونت خدمات شهری شهرداری بندرماهشهر می گوید: شهرداری ماهشهر پروژه ساخت نقاهتگاه سگ‌های بلاصاحب را در بهمن ۱۳۹۹ با بودجه ۵۰۰ میلیون تومان آغاز و در مهر ۱۴۰۰ این نقاهتگاه با استاندارد‌های لازم به بهره برداری رسید.

به گفته او این نقاهتگاه شامل اتاقک‌هایی جهت نگهداری سگ ها، اتاق عمل و ریکاوری، حوضچه کنه زدایی و سرویس بهداشتی که جهت زنده گیری، واکیسناسیون، انگل تراپی، عقیم سازی، پلاک گذاری، غذارسانی و نگهداری سگ‌های بلاصاحب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ماهشهر گفت: عملیات زنده گیری سگ‌های بلاصاحب با اولویت شناسایی کانون تجمع سگ‌ها در سطح شهر و همچنین مناطقی که شکایت شهروندان را در پی دارد بصورت مستمر در حال انجام است.

 گنجی پور می گوید: بعضی از شهرداری‌های شهر‌های اطراف، سگ‌های مناطق شهری خود را زنده گیری کرده و در بندرماهشهر به دلیل داشتن نقاهتگاه رها می‌کنند، این اتفاق بار‌ها تکرار شده و ما نسبت به این موضوع گلایه‌مند هستیم.

تا کنون بیش از ۵۰۰ قلاده سگ از سطح شهر زنده گیری و به نقاهتگاه منتقل شده که تعداد ۹۰ قلاده عقیم و پلاک گذاری شده و تعداد ۲۴۰ قلاده نیز واکسیناسیون شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.