رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در حال حاضر موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در خوزستان نسبت به هفته قبل روند کاهشی دارد.

سیدمحمد علوی گفت: در شبانه روز گذشته سه هزار و ۱۳۳ نفر به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

به گفته او در همین بازه زمانی ۴۹ بیمار جدید کرونایی در خوزستان شناسایی شد که نسبت به روز گذشته ۴۲ بیمار کمتر شده است.

 رییس مرکز بهداشت خوزستان می‌گوید: همچنین ۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند که نسبت به روز گذشته یک نفر کمتر است.

این مقام مسئول از جان باختن یک بیمار مبتلا به کرونا  در شبانه روز گذشته در خوزستان خبر داد که این میزان نسبت به روز قبل ۲ نفر کاهش داشته است.

آقای علوی گفت: تاکنون ۵۸۹ هزار و ۹۰ فرد بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان بهبود یافته اند و شاخص بهبودی از کرونا در این استان ۹۷.۵ درصد است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان می‌گوید: تاکنون ۷ میلیون و ۲۱۱ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده که از این تعداد ۸۵.۴ درصد مربوط به نوبت اول، ۷۳.۵ درصد نوبت دوم و ۳۳.۱ درصد نوبت سوم است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه وضعیت یک شهر خوزستان از نارنجی به قرمز و چهار شهر از زرد به آبی تبدیل شده وضعیت بیماری در استان تغییر چندانی نخواهد کرد و از نظر رنگ‌بندی جزو استان‌های دارای وضعیت خوب هستیم.

 یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۸ شهرستان زرد و هشت شهرستان آبی کرونایی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.